Řekni to Láskografikou

čtvrtek 26. května 2016
Přicházím do kuchyně, dlouhou dobu jsem o prckovi neslyšela. Neozval se a v celém domě zavládl klid. Jé to je super. On už si umí sám hrát, běží mi hlavou. Neumí! Jakmile jsem v kuchyni, vidím tu spoušť, všude rozkutálené ořechy, vyházené ubrousky ze šuplíku a po zemi je drobečková cestička vedoucí k sedačce. Tam sedí prcek a gurmánsky v ručičce svírá celý bochník chleba, který má na sobě malé kousance. 


Drobky jsou všude. Ve mně se vaří krev. Už zase? Už zase musím všechno poklízet. Už zase nebudu mít čas na nic jiného. Už zase jsem se na něj podívala, a oči se mi zalily slzami. Jdu k němu, a co nejsilněji ho obejmu. Tohle je láska. 

Láska je i to, když vás v noci ruka partnera přikryje, aby vám nebyla zima. Láska je pohlazení ve chvíli, kdy vám není dobře. Je to kytice tulipánů na stole, jen tak. Pohled, který říká, jsem s tebou. A dnes je pro mě projev lásky i to, když se ráno vzbudím v 10 a v kuchyni jsou moji kluci. Nebudili mě. Šli si spolu hrát.

Lásku můžete vyjadřovat slovy, pohledy nebo činy, ale také Láskografikou. Stejně tak jako jsem to udělala já. A co to je ta Láskografika? Jsou to důležité informace o vašem vztahu, které jsou zjednodušeně ztvárněné v jednom obrázku. Vytvoříte si hezký strom vašeho vztahu, který se větví v důležité životní mezníky, které jste prožili spolu s partnerem. 


Jak na Láskografiku? Stojí vás to několik úhozů do klávesnice, kliků myší a zamyšlení se nad důležitými daty. Mě to někdy trvalo celkem dlouho, ale pst. Na laskografika.cz si vyberete ze dvou stylů Láskografiky, napíšete informace, které chcete mít na grafice a objednáte ji. Do týdne infografiku zpracují a zašlou vám ji ke schválení. Pokud se vám bude líbit a já vám zaručuji, že budete nadšení, mohou vám ji vytisknout a zarámovanou poslat až domů do schránky. 


Já ji nechala manželovi poslat do práce. Jen tak z lásky, nic jsme neslavili a o to bylo větší překvapení a krásná zpráva, která blikla na displeji mého telefonu. Měla jsem obrovskou radost a ještě větší, když jsem ji viděla na živo. Nejhezčí moment byl, když jsme v ložnici vybírali místo kam ji dáme. Tohle jsou okamžiky lásky, hovory nad obrázkem a úsměvy, když si v hlavě opět promítnete milníky událostí, které vám život obrátily na ruby. 


Nevíte-li co dát partnerovi k narozeninám, výročí nebo prostě jen tak, vsaďte na tenhle zarámovaný obrázek. Má v sobě mnohem víc než tušíte. 

Jak se vám Láskografika líbí?

Mějte se krásně …. Jo a mějte se rádi,
Vaše Betty.

PS: Už nikdy nezapomenu na naše výročí. Přísahám. Pořídila jsem si na zeď takový menší tahák. 

1 komentář

  1. Tak to je skvělý tip na dárek. Mít takhle zaznamenané důležité okamžiky v životě na jednom místě. Opravdu mě to hodně zaujalo. Kdybych něco takového dostala od partnera, byla bych úplně u vytržení :) Ale můj partner je spíš na takovéto dárky, které rozvíjejí vztah řekněme spíše v oblasti erotiky :D

    OdpovědětVymazat