Moje sladká radost

pátek 19. února 2016

Radost si dělám každý den a ještě aby ne, když mi k ní stačí i kostička čokolády. Chtěla jsem se vám k něčemu přiznat. Jmenuji se Betty a jsem čokoholik. Teda byla jsem čokoholik. Teď na tom makám a tabulku čokolády ke svačině si nedávám. Proto tu vlastně jsem, proto to vlastně píšu. Už nejsem závislá na čokoládě. 
Pokud mluvím o radosti ze sladkostí, je neskutečná. Manžel už ví, že mi stačí koupit luxusní dortík a zaplácne mi tím pusu na hodně dlouho. Miluji macarons, vše ze slaného karamelu a úplně nejvíc čokoládové Cupcakes od Lelí. Aha, to jste asi nečekali, když vás na Facebooku a Instagramu masíruji fotkami cupcaků, ale když oni jsou tak fotogeničtí a hlavně neskutečně výborný. Jsem na nich závislá, ale dobré na tom je, že už nejím tolik čokolády :).

Levandulové cupcakes.

A tady jsou Coca Cola krásky.


Deset důvodů proč miluji Lelí´s cupcakes
1) Zbavily mě mé závislosti na čokoládě.

2) Dělají radost každému, komu je daruji.

3) Když se do nich zakousnu, čeká mě „překvapení“ v podobě měkoučkého lehce tekoucího těsta z čokolády.

4) Když se zakousnu, splyne mi na jazyku lehký krém s čokoládovým těstem a vznikne doslova nebe v „hubě“.

5) Protože je tolik příchutí. Nejím pouze čokoládové, ale mezi mé favority patří i mrkvový cupcake nebo Coca Cola cupcake.

6) Protože se mi nedrolí v puse. Poměr těsta a krému je neskutečný. Co jste měli na dortech vždycky radši? Já krémy a tady je to přesně 60 ku 50. Navíc je těsto vždycky vláčné.

7) Cupcake je kreativní. Nikdy nevíte, co vás uvnitř nové příchutě čeká. Vždycky mu můžete udělat jinou čepici.

8) Cupcake je šperk, díky kterému nebude všední žádná oslava ani příležitost.

9) Cupcake je radost, cupcake je hit.

10) Cupcakem od Lelí vyjádříte vše, co slovy nedokážete říct. 








Mám je opravdu ráda a těch důvodů je ještě víc. Jedním z nich je i to, že vím, kdo za nimi stojí. Byla jsem u toho, když se pekly první Lelí´s cupcakes. Viděla jsem nervozitu, když nám Lelí přinesla do práce na ochutnání novou příchuť a jak jí vzápětí jiskří očička, když jsme všichni mlaskali blahem. Byla jsem u toho, když se nepovedlo těsto, protože jsme zapomněly na vajíčka. Byla jsem u úspěchů, ale i omylů a to dělá tyhle cupcaky radostí, láskou a vášní.

Je to láska, je to radost, je to hit.


Cupcake máma, jak jí říkají někteří kolegové je snílek a teď došlo na možnou realizaci dalšího jejího snu. Chcete mít v Praze kouzelné místo, kde se kolem vás budou točit sladké dortíky, a vaším jediným problémem bude si vybrat? Lelí o tom sní a společně s ní i já a mnoho dalších, kteří se k jejímu snu přidali na hithit.com. Přidejte se také. Můžete si pořídit doživotní místo v jejím obchůdku, vlastní cupcake nebo dárkovou krabičku se sladkým skvostem. Chcete hřešit? Tak s radostí to půjde v prvním Cupcake obchůdku v Praze.



Takže když se řekne cupcake, Betty ví, že nikdy nezůstane u jednoho a její dieta je v háji. 
Přeji hezký víkend,

Vaše Betty.

PS. Jmenuji se Betty a jsem závislá na Lelí´s cupcakes. Vezmete mě mezi sebe? 

PPS. Jakou příchuť cupcakes by měla Lelí upéct?

4 komentáře

  1. Cup cakes jsou nádherné :-) držím palce, ať to Lelí vyjde s obchůdkem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Barčo, ano jsou nádherné a hlavně božsky chutnají. Lelí to vyřídím. Koukala jste již na hithit? Přeji hezký víkend. Betty

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za podporu! A dost jsem se u článku nasmála :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač. :) Vajíčková příhoda je nezapomenutelná :)))

      Vymazat